The Royal wedding .

Ingen lär väll ha missat att Prins William och Kate Middleton gifte sig idag i London?
Jag missade ju då tyvärr detta som jag hade tänkt att titta på, eftersom att jag
jobbade. tycker alltid att det är roligt att titta på sådana saker, eftersom det
dyker upp så himla fina klänningar och kläder. 
Personligen tycker jag att Kate är hur vacker som helst! Hennes klänning
lika så! Tänkte visa er lite olika snygga kominationer från bröllopet!



Vogue Daily — Victoria Beckham and David Beckham  Vogue Daily — Princess Beatrice of York
Paret Beckham var ju så klart på plats!   prinsessan av York, hade på dig couture från Valentino.
Victoria hade på sig:
Klänningen är hennes egna design.
Skorna kommer från Christian Louboutin.
Hatten kommer från philip Treacy.

Vogue Daily — Pippa Middleton Vogue Daily — Charlene Wittstock
Pippa Middleton har på sig sarah Burton                Charlene Wittstock har på sig Akris.
for Alexander McQueen. 

 
Source;Vogue

Kommentarer
Postat av: Ida

Kates klänning var riktigt vacker tycker jag! Och jag dööör vad snygg Victoria Backham var!

2011-04-30 @ 15:28:51
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

åhå. bruden var så fin!

2011-05-02 @ 18:54:10
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0