Fredag .

Var precis iväg och hämtade lite mat, fanns inte ett dugg hemma.
Ska snart hoppa in i duschen, sen blir det plugg. Bara jag orkar, har
haft så ont i huvet nu i fyra dagar... Inte skit kul.
Imorgon tror jag att jag åker ner på stan och köper de ansiktsprodukterna
som dem skrev ner till mig när jag var på ansiktbehandlingen innan
jag åkte till Thailand. Även om det blev sjukt dyrt för sådana saker
så känner jag att det nog kommer bli bra i längden om jag köper det.
Så jag får fin hy, hela kalaset skulle gå på typ 1900kr...
Men men så är det ibland, bara att bita ihop.


Kommentarer
Postat av: Asbjornmari

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-15 @ 09:39:14
URL: http://asbjornmari.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0