Söndag .

Var en snabbis in till stan idag efter att jag kommit hem.
Köpte skorna från din sko som jag visade för någon vecka
sedan, dem som kom från barnavdelningen/pojkavdelningen.
hehe, men dem är sådär fulsnygga, sköna i vinter iallafall!
Får väll visa dem senare i veckan.

Imorgon blir jag hemma iallafall, eftersom jag knappt haft
något lov, och det är bara en lektion imorgon. Så det spelar
ingen roll. Nu har jag äntligen fått de gråa acne skorna sålda!
Ska skicka iväg dem till en tjej imorgon! Skönt.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och tittat på Sex and the city 2.
Fick den av pappsen igår! Men nu ska jag titta på tv en stund, sen
ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0