YSL.

Nejdå, jag är inte helt efter. Kikade på den här ringen redan i vintras, men blev ingen beställning.
Var såhär! nära, men tvekade eftersom det inte är äkta guld? Tänkte att det skulle säkert mattas
av och bli skit fult efter ett tag. Men nu ser jag den överallt istället, så så dålig kan den ju inte vara.
Nu ångrar jag mig, så in i norden. Ska jag slå till nu istället?
En äkta YSL ring, 1500kr (cirkus) ganska dyrt för en ring kan man ju tycka, tycker iallafall jag.
Vill ju känna att jag verkligen är värd den, de känner jag inte nu, haha.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, har hundra röda uppgifter i skolan....

Men om jag säger såhär då?! har två stycken matte prov kvar, att göra om, klarar jag dem.
Så jag iallafall får ett G i matte B, då jävlar köper jag den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0