New in.

Hade helt och hållet glömt bort att säga att jag faktiskt fick tag på skinnshortsen från Dagmar, var en butik i Stockholm som hade ett enda par kvar i just min storlek, ödet? haha. Så jag fick hem dem förra veckan. Skit snygga är dem. Och inte nog med det, orginal priset var ju cirka 2500kr, så var dem här på rea, och kostade 1200kr, MEN de här shortsen hade tappat typ tre knappar, så jag fick em för 1000kr, bra va??
Det fanns ju extra knappar så det var ju bara att sy på dem! Nu längtar jag verkligen till sommaren!





Var också ner en stund på stan idag med Mandisen och Anna!
Hittade en Bikini som jag kikat på förut.Trode inte den fanns i butik,
men jodå. Jag och Anna köpte den varsinn! Super snygg.

Från H&M.

Typ, 129 -99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0