Favorit bloggar .

Jag får ofta frågor om vilka bloggar som jag följer, och vilka bloggar som är mina favoriter.
Egentligen har jag inga favorit bloggar, för jag ändrar mig helatiden. Måste ha nytt nytt nytt!
En vecka kan jag ha en favorit blogg som jag måste in och kika på helatiden, och dagen efter
kan det vara en helt annan, jag stannar inte länge i en blogg, men jag brukar heller inte vara
borta så länge från den om den är riktigt bra, men ombyte förnöjer.

Just nu har jag några "Favoriter" som ger mig en hel del inspiration.


www.Msvintagevirgin.blogspot.com
www.5inchandup.blogspot.com
www.Fashiontoast.com
www.Thekillingmoonconfused.blogspot.com
www.Jakandjil.com
www.mogis.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0