Friday .

Idag blev det en sväng ner på stan, fick tag på klänningen jag skrev om igår.
Så jag köpte den! Väldigt fin var den på. Köpte också ärhängen och en ny
kalender, nödvändigheter, men också tråkigt. haha.

Jag mår så otroligt dåligt nu. Ni vet att jag skrev att skorna från Minimarket
fanns på rea, i min storlek. Och jag ville ju så jävla gärna ha dem.
Men kände inte att jag hade riktig råd med dem nu. Så jag skulle vänta ett tag.
Jorå.. Igår kväll var dem borta. Kuuul. Och nu säger mamma, du hade väll
kunnat låna av oss, jaha? Varför sa du inte det igår...

Så nu får jag väll köpa dem till fult pris, onödigt värre ...

Translation; Today i went to town, i bought that dress i writed about.
I'm so sad right now, the Minimarket boots are sold out...
Fuck fuck fuck... mood: suicidal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0