Heartbroken .

jag dööööör. Jag är så full av ånger så jag mår illa. varför, varför, varför?
köpte jag inte dem här, när jag kunde?! varför ska jag alltid vänta...
Nu är dem jävlarna slut, och inte fasen kommer väll dom att komma in nått mer...
Om det är någon vänlig själ där ute som har ett par svarta acne Atacomas, i storlek 37 eller 38
och vill sälja dem, skriv till mig! Jag köper dem, om dem ser bra ut och är sparsamt använda.
betalar bra! I need thoose...

translation; I die, i feel sick, why, why, why ? didn't i buy this fucking shoes when i had the chanse?
I someone out their have a pair in a size 37 or 38, and want to sell them, please write to me!
Cause i buy them, if they look alright, and i pay a hole lote of money for them. I need them!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0