Scorett.

De här skorna som jag hittade på Scorett här om dagen är jag fortfarande liiite tveksam över om jag ska ha kvar. Skit snygga är dem ju, och inte alls svåra att gå i... Okej jaa vet egentligen inte varför jag tvekar, dem är ju perfekta! Eller hur? Men det är väll kanske priset, em ligger på 999kr, är dem verkligen värda det? Riktigt mocka ioförsig, men eftersom mockan sträcker sig ända ner till sulan/marken, så kommer dem säkert se ganska tråkiga ut efter sommaren... Får tänka igenom detta noga, haha.

Detta är ju dock skorna jag har märkt alla suktar efter, finns bild på dem i varenda modeblogg jag klickat mig in på. Ja dem är ju helt underbara, enbart för att dem är så pass speciella.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0