Weird...

Haha, vet att ni säker har läst det här mycket nu, men jag tycker att det är rätt så kul så jag skriver det jag med, för er som kanske missat det. Jag verkar ha missat en sak iallafall?

Är det bara jag eller har hela världen förlåtit Chris Brown för det han gjorde mot Rihanna? Eller för det han är, en kvinnomisshandlare.. Men nu till det lite komiska. Att han faktiskt blev placerad på fron row av Jean Paul Gaultier där temat faktiskt var, BOXNING?!



Nu spelar det tydligen inte någon roll vad man har gjort, bara man snackar
lite om gud och betalar 50 000Dollar, då vill tydligen hela världen umgås med en man som misshandlar sin flickvän



Chris Browns mest kända verk.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så jättemycket!

2010-02-15 @ 22:17:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0