Todays.

Dagens humör: Uttråkad & trött/nedstämd.
Dagens mående: Huvudvärk, illamående, snorig, förkyld rent allmänt. 
Dagens borde: Alvedon, Ballerina kladdkakor!
Dagens frisyr: Knut mitt på skallen.
Dagens smink: Nada.
Dagens klädsel: Vita pyjamasbyxor med rödahjärtan, stor t-shirt + Js Tröja.
Dagens planer: Sömn sömn snyta mig sömn.
Dagens materiella vill ha: Finsk skor, atacomas, acne klänning! 
Dagens fundering: När blir jag frisk?! Har aldrig varit såhär sjuk såhär länge förut!
Dagens beroende: Vatten, näsdukar & alvedon. 
Dagens tråkigaste: I'm sick.
Dagens längtan: Sommaren! åtminstonde våren... plus att jag fyller 18 om 18 dagar. Weihoo!
Dagens superlängtan: Längtar nog mer efter våren än att fylla 18, whats wrong with me? 
Dagens tidning: NU, BILD & Sofies mode. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0