Street Chic, Ford model casting.

Elisa Estrada, art collector/artist and
Eglantina Zing, MTV Latin America presenter.

Elisa Estrada (Vänster) - "Jag har på mig en tröja
från Helmut Lang, och en tjockare tröja från Topshop.
Mina boots är från Givenchy, och en Chanel väska.
Min stil är en elektrisk mix! - Jag brukar följa mitt
egna humör och de senaste trenderna"


Eglantina Zing (Höger) - "Min tröja är från Topshop,
min scarf kommer från Dries Van Noten, och min
väska är en Chanel. Mina skor kommer från Brazil.
  Min stil inspiration? Jag reser väldigt mycket,
så det är mycket som inspirerar mig, speciellt
musik. Allt från Flamenco till rock."


Source:Vogue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0