Oversize.



Kom hem från praktiken för en stund sen, käkade nyss. Gick därifrån lite tidigare idag och gick ner på stan, köpte en oversize-kavaj! Mycket finare i verkligheten än på bilden kan jag lova. Har varit på jakt efter en ett tag nu, men har inte hittat någon som var sådär bra! Men nuså. Ska snart in i duschen, tänker gå och lägga mig snart haha, eller nja men tidigt iallafall.

Fick ett mejl idag om att min Acne jacka hade skickats! Åh god god. Längtar som tusan, hoppas den kommer imorgonen, vill prova! Men framför allt så finns det bara en kvar av samma jacka i den röd-oranga, och om den gröna inte passar mig i färgen så vill jag ha den istället! Så hoppas den inte försvinner! Men den gröna blir nog bra, den är så speciell, tänk va ball man kommer vara när man struttar omkring i den i sommar! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0