MixMatchDresses.

Såhär i sjuksängen så slängde jag ihop två kollage, där jag visar er hur jag
hade tänkt mig matcha min Acne klänning som jag har här hemma, och den
svarta Acne klänning som jag skrev om igår, som jag planerar att införskaffa.

Den svarta tänkte jag ha mina Jessica Simpson skor, och en vanlig
skinnjacka, eftersom det lätt blir för mycket. Till detta släpar jag med
mig min Mullbery väska! Kanoners.


Till min lite mer färgglada klänning, ett par helt vanliga svarta pumps,
och min Alexander wang väska. Lite crazy smycken, och fina pastell
målade naglar, helst Chanels fina gröna färg "Jade"

By:Me

Kommentarer
Postat av: sara

har läst en hel del bloggar som skriver om jessica simpson-skorna, men aldrig fått reda på priset, vet du kanske det?

2010-02-23 @ 21:21:14
URL: http://saraastner.blogg.se/
Postat av: My

Snyggt!

2010-02-24 @ 16:08:35
URL: http://mmylove.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0