Free stoned dress.

Har nyss vaknat, somna nästan direkt när jag kom hem från skolan vid 11, hehe. Nu sitter jagoch försöker få kontakt med matte läran, har matte prov imorgon, yippee! Har inte klarat ett ända prov i B kursen, känns ju skojj. Men det är bara att kämpa på, allting löser sig! Ska försöka plugga lite nu, kan ju inte skada liksom.

För några veckor sedan i Sofies Mode hade dem en bild på en jätte fin klänning från Acne.
Har kollat in varje dag på varenda sida som säljer Acne, haha. Igår kom den in på Nelly.se. Så jag köpte den, tillsammans med Hunter stövlarna, blir kanon i sommar! Hoppas det kommer imorgon, brukar gå förvånandsvärt snabbt när man beställer från Nelly, bara någon dag. Hoppas verkligen också att den här klänningen inte blir en sådan stor besvikelse som den förra Acne klänningen, det var nog det jävligaste jag sett.



Kommentarer
Postat av: Fia

Din blogg hamnade precis på min favoritlista!! Grymt snygg klänning från Acne, vad kostade den? Kram

2010-02-05 @ 13:04:33
Postat av: Elin - FashionInfluence

Sv: Fia: Oj, Tack gud va glad jag blir! :) Den kostade cirka 1600kr, Beställde den från Nelly.se

2010-02-05 @ 14:23:38
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0