Den som väntar på något gott...

Får panik vill ha allting jag sitter och väntar på nu nu nu NU! Satt ihop ett litet kollage av de sakerna jag väntar på att komma hem till mig, jackan kommer ioförsig antingen idag eller imorgon tror jag, iallafall denna vecka.



Acne Atacomas: Ska jag beställa såfort jag kan!
Jessica Simpson dany platform sandals: Kommer i juni!!!
FINSK Wedges: Ska beställas om några veckor!
Acne Jacka: Kommer denna vecka. 

www.AcneJeans.com
www.Victoriassecret.com
www.Finsk.com

Sinnessjukt, älskar jag skor eller? Svar, jodå! Tycker det helt enkelt är så skojj med skor, eller ja inte skor från typ Din Sko, utan speciella ful/snygga skor. Det är konst att bära på sig. Det är roligt att kunna mixa och matcha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0