lördag .

Igårkväll åkte jag till Torsåker, hem till Amanda. Hon fyllde 19!
Caroline och Malin kom också, vi käkade tacos och chokladpudding framför idol!
Riktigt trevligt och mysigt! Idag har jag bara varit hemma, ska iväg ikväll,
men orkar inte göra mig klar för nått.

Sitter och kikar på acnes hemsida, funderar på kankse en liten julklapp till
mig själv. Eller om man ska låta plånboken vila, för en gångs skull.
Hittade en underbar puder rosa mockajacka, med fransar på rean, dock 9000kr.
Eller den absolut underbara blåa/svarta pälsen, som jag ällllskar!
Skulle ge vad som helst för den, men just nu har jag inte 17000kr ibak fickan...


Kommentarer
Postat av: Alicia

Så fin Olivia är!

2010-12-13 @ 09:56:24
URL: http://alicians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0