Tisdag .

Har fortfarande inget internet hemma. Vet inte när det kommer att funka igen!
Men iallafall, igår var jag ju i Stockholm. Så tänkte slänga upp lite bilder på det jag köpte med
mig hem, annars vet jag inte när det kommer att läggas upp, så lika bra att passa på!

Hittade inte jätte mycket, men är riktigt nöjd. Brukar passa på att handla en heldel
på H&M Trend, eftersom det inte finns i Gävle. Hatar att ha samma alla andra.


skinnjacka från H&M Trend.


Skjorta från Acne.


T-shirt från H&M Trend.


Jacka från Lindex.


Kofta från H&M Trend.



Jacka från Lindex.

Translation; This is some of the things i bought when i were i Stockholm yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0