Höstlista

Underkläder; Mycket spets, men inte för fjåmpigt med rosetter och krussiduller. stilrent!

Detaljer; Stora smycken, som sticker ut! Lägger mycket fokus på naglarna, ska fixa Minx snart, i guld :)
Gillar även skinndetaljer, på både kläder och smycken!

Bild

Väskor; Kommer använda min nya Alexa från Mulberry så klart, men också förra årets wang, hänger fortfarande med. Men skulle sitta fint med en lite större modell.



Skor; De skor jag tror att jag kommer använda mest i höst/vinter är gummistövlarna från Hunter och från Calou.
det nya ankelbootsen från Acne (korta pistols) men också mina höga pistols från Acne. Nya Minimarket skorna kommer nog också att användas en hel del.


Nederdelar; Tights tights tights! haha. men också jeans så klart.

Kjolar/klänningar; Inget av det är riktigt min grejj, i höst och vinter kommer jag inte använda det alls.
 (till vardags)

Överdelar; Mysiga stickade koftor, tunikor och slappa stora t-shirts/tröjor. Så skönt som möjligt.

Ytterplagg; Hösten; nya beiga skinnjackan, den nya fårskinnsjackan från Lindex + militärgröna jackan!
Vintern; Canada Goose jackan, men när det är lite varmare kommer jag ha min kappa från L'ecole National.


Färger; Nude, grått, svart, vitt mm.


Translation; A list of what im gonna wear this fall/winter.

Kommentarer
Postat av: Anni

Kul att du gjorde listan! Måste lägga till minx på mina detaljer också ju ;-) Har inte hittat nån salong som gör det än dock :-( Kramkram!

2010-08-20 @ 10:20:31
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0