Efterlysning, dagmar skinnshorts.

För cirka 2år sedan? var jag och b-friend i Stockholm, kikade och klämde lite på de där sjukt snygga skinnshortsen från Dagmar. Jag mår dåligt varenda gång jag tänker på att jag INTE köpte dem?!
vafan... Vet inte varför jag bara inte tog dem, tror fasen att det var rea på dem också? Men som sagt det var två år sedan, då hade jag väll inte riktigt förstört mitt omdöme, hade kanske fortfarande en hum om pengars värde då, det tappade jag någon gång under den här tiden, idag hade jag inte tvekat en sekund...
Tror att dem låg på cirka 2000kr? ja, jag kommer inte ihåg.

Men nu till saken, är det någon som har ett par liggandes i garderoben? I want them, i need them, i would kill for them... Snälla hör av dig om just DU har ett par, I need YOU!


Skriv en kommentar eller mejla, [email protected]
Om du har ett par att sälja, helst strl 34-36!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tyvärr har jag inte dessa shorts i min ägo, men säljer en massa andra saker på min bloppis. Kika gärna in och gör några fynd :)

2010-04-18 @ 00:33:03
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0